Merken » T-Z » Oriëntaalse Vanille « Groepen

zoet
kaneel
vanille
cocoa

Bake My Day van Zoella Beauty is een Oriëntaalse Vanille geur voor dames. Bake My Day werd uitgebracht in 2016. Topnoten zijn Chocolade en Kaneel; hartnoot is Peperkoek; Basisnoot is Vanile.

Chocolade Kaneel

Peperkoek

Vanile

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Bake My Day by Zoella Beauty.

Bake My Day Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Zoella Beauty Bake My Day fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Zoella Beauty Bake My Day, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Bake My Day van Zoella Beauty naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Bake My Day van Zoella Beauty geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Vanille
Comptoir Sud Pacifique Vanille Passion Comptoir Sud Pacifique Caramel Sunset Abinoam Beleza Deborah Be Gourmand - Bon Bon Celine Fever Les Nereides Douceur de Vanille Guerlain Shalimar Oiseau de Paradis Demeter Fragrance Jelly Belly Hot Fudge Sundae Ayala Moriel Film Noir Parfume de Vanille Cherry Vanilla Hilde Soliani CiocoRosissimo Smell Bent Helen Carnate