Merken » T-Z » Houtachtig Bloemige Musk « Groepen

Wood Boards Studio In Melbourne Zara voor dames

fruitig
amber
witte bloemen
Wood Boards Studio In Melbourne Zara voor dames Plaatjes Wood Boards Studio In Melbourne Zara voor dames Plaatjes Wood Boards Studio In Melbourne Zara voor dames Plaatjes Wood Boards Studio In Melbourne Zara voor dames Plaatjes

Wood Boards Studio In Melbourne van Zara is een Houtachtig Bloemige Musk geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Wood Boards Studio In Melbourne werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Bergamot, Perzik en Appel; hartnoten zijn Tiaré tahiti en Gember; Basisnoten zijn Ceder, Muskus en Amber.

Bergamot Perzik Appel

Tiaré tahiti Gember

Ceder Muskus Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Wood Boards Studio In Melbourne by Zara.

Wood Boards Studio In Melbourne Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Zara Wood Boards Studio In Melbourne fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Zara Wood Boards Studio In Melbourne, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Wood Boards Studio In Melbourne van Zara naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Wood Boards Studio In Melbourne van Zara geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Bloemige Musk
Christian Dior Dune Cafe Parfums Cafe-Cafe Puro Serge Lutens Gris Clair Lacoste Cool Play Moschino Uomo? Frederic Malle Angéliques Sous La Pluie Kenneth Cole RSVP Paul Smith Paul Smith Men Yves Saint Laurent L`Homme Yves Saint Laurent design by Jean Nouvel Frederic Malle Dans Tes Bras ID Parfums Secrets de Hammam Jardin de France Inahe