Merken » T-Z » Chypre Bloemige « Groepen

Laboratori Di Saponi In Roma Zara voor dames

Laboratori Di Saponi In Roma Zara voor dames

fruitig
roos
Laboratori Di Saponi In Roma Zara voor dames Plaatjes Laboratori Di Saponi In Roma Zara voor dames Plaatjes

Laboratori Di Saponi In Roma van Zara is een Chypre Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Laboratori Di Saponi In Roma werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Bergamot, Sinaasappel, Mandarijn en Citroen; hartnoten zijn Wilde bessen, Reseda, Fresia en Roos; Basisnoten zijn Patchouli, Amber en Ceder.

Bergamot Sinaasappel Mandarijn Citroen

Wilde bessen Reseda Fresia Roos

Patchouli Amber Ceder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Laboratori Di Saponi In Roma by Zara.

Laboratori Di Saponi In Roma Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Zara Laboratori Di Saponi In Roma fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Zara Laboratori Di Saponi In Roma, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Laboratori Di Saponi In Roma van Zara naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Laboratori Di Saponi In Roma van Zara geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Chypre Bloemige
Lancome Magie Noire Serge Lutens Daim Blond Chanel Chance Eau de Toilette Paloma Picasso Paloma Picasso Niki de Saint Phalle Niki de Saint Phalle Ralph Lauren Romance Always Yours Sonoma Scent Studio Jour Ensoleille DSH Perfumes Feuilles (Leaves) Pascal Morabito Or Noir O Boticario Accordes Harmonia La Bouquetiere Delice Infini Nicolai Parfumeur Createur Jardin Secret