Merken » T-Z » Citrus Aromatische « Groepen

Fleuriste A Paris Zara voor dames

fris
groen
roos
Fleuriste A Paris Zara voor dames Plaatjes Fleuriste A Paris Zara voor dames Plaatjes Fleuriste A Paris Zara voor dames Plaatjes

Fleuriste A Paris van Zara is een Citrus Aromatische geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Fleuriste A Paris werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Bergamot, Citrusvruchten en Groene noten; hartnoten zijn Pioenroos en Amyl salicylaat; Basisnoten zijn Chocolade en Muskus.

Bergamot Citrusvruchten Groene noten

Pioenroos Amyl salicylaat

Chocolade Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Fleuriste A Paris by Zara.

Fleuriste A Paris Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Zara Fleuriste A Paris fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Zara Fleuriste A Paris, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Fleuriste A Paris van Zara naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Fleuriste A Paris van Zara geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Citrus Aromatische
Chevignon Best of Chevignon Clarins Eau Ressourcante Maurer & Wirtz 4711 Original Eau de Cologne Bijan Bijan Wicked for Men Fragonard Les Naturelles: Figuier fleur Azzaro Azzaro Aqua Creed Selection Verte James Heeley Menthe Fraiche JoAnne Bassett Warm Herbal Citrus Ebba Los Angeles Miss Marisa Zest Nobile 1942 Estroverso Rose en Bos Viridescent