Merken » T-Z » Bloemige Fruitige Gourmand « Groepen

Plastic by Trixie Mattel Xyrena voor dames en heren

Plastic by Trixie Mattel  Xyrena voor dames en heren

zoet
amber
Plastic by Trixie Mattel  Xyrena voor dames en heren Plaatjes Plastic by Trixie Mattel  Xyrena voor dames en heren Plaatjes

Plastic by Trixie Mattel van Xyrena is een Bloemige Fruitige Gourmand geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Plastic by Trixie Mattel werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Killian Wells. Topnoten zijn Lavendel, Guave en Bergamot; hartnoten zijn Kersenbloesem en Ceder; Basisnoten zijn Sandelhout, Suikerspin, Amber en Vanille.

Lavendel Guave Bergamot

Kersenbloesem Ceder

Sandelhout Suikerspin Amber Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Plastic by Trixie Mattel by Xyrena.

Plastic by Trixie Mattel Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Xyrena Plastic by Trixie Mattel fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Xyrena Plastic by Trixie Mattel , dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Plastic by Trixie Mattel van Xyrena naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Plastic by Trixie Mattel van Xyrena geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige Fruitige Gourmand
Pussy Deluxe Pussy Deluxe Hard Candy Hard Candy Lolita Lempicka Amarena Whim Opus Oils Burlesque: Charm Smell Bent Hungry Hungry Hippies Costamor Dulcess Corine de Farme Witch Taranee Michel Germain Sexual Blush Bjorn Borg Love All Vivid Violet Ramon Molvizar Art & Gold & Perfume Coleen Rooney Coleen X Black Strange Invisible Perfumes Vacances