Merken » T-Z » Bloemig Fruitige « Groepen

fruitig
muskachtig
zoet
kers

Red Cherry van Wajid Farah is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Het parfum bevat Bloemige Noten, Fruitige Noten, Kersen en Muskus.

Bloemige Noten Fruitige Noten Kersen Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Red Cherry by Wajid Farah.

Red Cherry Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Wajid Farah Red Cherry fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Wajid Farah Red Cherry, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Red Cherry van Wajid Farah naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Red Cherry van Wajid Farah geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Boucheron Jaipur Mexx Mexx Amsterdam Spring Edition Woman Van Cleef & Arpels Miss Arpels Yves Saint Laurent Baby Doll Magic Emanuel Ungaro Apparition Parfum Revelation Gap Velvet Bloom No.695 Givenchy Jardin d'Interdit My Lovely Butterfly Crazylibellule and the Poppies L`Olfactive 127 Thymes Naia Stacked Style Carnival Crush Christophe Guillarme Le Tapis Rouge Acqua di Stresa Profumo di Stresa