Merken » T-Z » Bloemige Fruitige Gourmand « Groepen

groen
fruitig
fris
zuur

Temptation van Victoria`s Secret is een Bloemige Fruitige Gourmand geur voor dames. Temptation werd gelanceerd in de jaren 2010. Het parfum bevat Appel, Cactusbloem en Bloemige Noten.

Appel Cactusbloem Bloemige Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Temptation by Victoria`s Secret.

Temptation Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Victoria`s Secret Temptation fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Victoria`s Secret Temptation, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Temptation van Victoria`s Secret naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Temptation van Victoria`s Secret geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige Fruitige Gourmand
Lolita Lempicka Caprice Violette Lolita Lempicka Transcendant Sin Pussy Deluxe Pussy Deluxe Deborah Mandorla Coty Ici So...? So...? Sinful Gres Caline Night Giorgio Valenti One O One Experience Remy Latour Diamond Rain Sprezzatura 751 Amori Erranti Molinard 1849 Collection Iles D'Or Laura Mercier Eau Gourmande Creme de Pistache