Merken » T-Z » Bloemig Fruitige « Groepen

Bombshell Summer Victoria`s Secret voor dames

Bombshell Summer Victoria`s Secret voor dames

fruitig
groen
Bombshell Summer Victoria`s Secret voor dames Plaatjes Bombshell Summer Victoria`s Secret voor dames Plaatjes Bombshell Summer Victoria`s Secret voor dames Plaatjes Bombshell Summer Victoria`s Secret voor dames Plaatjes Bombshell Summer Victoria`s Secret voor dames Plaatjes Bombshell Summer Victoria`s Secret voor dames Plaatjes Bombshell Summer Victoria`s Secret voor dames Plaatjes

Bombshell Summer van Victoria`s Secret is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Bombshell Summer werd uitgebracht in 2017. Het parfum bevat Grapefruit, Zwarte bes en Lelietje-van-dalen.

Grapefruit Zwarte bes Lelietje-van-dalen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Bombshell Summer by Victoria`s Secret.

Bombshell Summer Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Victoria`s Secret Bombshell Summer fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Victoria`s Secret Bombshell Summer, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Bombshell Summer van Victoria`s Secret naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Bombshell Summer van Victoria`s Secret geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Salvatore Ferragamo Incanto Dream Yves Saint Laurent Baby Doll Magic The Body Shop Strawberry Perfume Oil Joop! Joop! Berlin Jean Patou Eau de Patou Jean Patou Hip Jardin de France Heliotrope Guerlain Insolence Eau Glacee Masaki Matsushima mat; pink Boadicea the Victorious Pure Donna Karan DKNY Delicious Candy Apples Juicy Berry Sarantis B.U. Sexy