Merken » T-Z » Bloemige « Groepen

Jolie Fleur Lavande Tory Burch voor dames

muskachtig
balsemachtig
Jolie Fleur Lavande Tory Burch voor dames Plaatjes

Jolie Fleur Lavande van Tory Burch is een Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Jolie Fleur Lavande werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Lavendel, Bergamot, Fresia en Pioenroos; hartnoten zijn Iris, Magnolia, Viooltje en Mate (Ilex paraguariensis); Basisnoten zijn Tonkaboon, Muskus en Lavendel.

Lavendel Bergamot Fresia Pioenroos

Iris Magnolia Viooltje Mate (Ilex paraguariensis)

Tonkaboon Muskus Lavendel

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Jolie Fleur Lavande by Tory Burch.

Jolie Fleur Lavande Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Tory Burch Jolie Fleur Lavande fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Tory Burch Jolie Fleur Lavande, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Jolie Fleur Lavande van Tory Burch naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Jolie Fleur Lavande van Tory Burch geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Cacharel Anais Anais Eau Legere Amouage Reflection Woman Nina Ricci Love in Paris Fleur de Pivoine Avon Shine Robert Piguet Fracas Carven Madame de Carven Annick Goutal Un Matin d`Orage Sarah Horowitz Parfums Perfect Tuberose O Boticario Floratta in Blue Betty Barclay Pure Style Galimard Shantoung Florascent Ylang