Merken » T-Z » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

witte bloemen
muskachtig
balsemachtig
Tommy Girl Tropics  Tommy Hilfiger voor dames Plaatjes

Tommy Girl Tropics van Tommy Hilfiger is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Tommy Girl Tropics werd uitgebracht in 2017. Het parfum bevat Grapefruit, Oranjebloesem, Sandelhout en Muskus.

Grapefruit Oranjebloesem Sandelhout Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Tommy Girl Tropics by Tommy Hilfiger.

Tommy Girl Tropics Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Tommy Hilfiger Tommy Girl Tropics fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Tommy Hilfiger Tommy Girl Tropics , dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Tommy Girl Tropics van Tommy Hilfiger naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Tommy Girl Tropics van Tommy Hilfiger geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Dolce&Gabbana By Lolita Lempicka Eau d`Ete Parfumee Perfect Sense Mane Yu Paul Smith Paul Smith Extreme Woman Jil Sander Jil Sander Pure Ulric de Varens Varens Love Byblos Essence O Boticario Rhea Miller et Bertaux Parfum Trouvé Novae Plus Sky Blue Christian Dior La Collection Couturier Parfumeur Milly-la-Foret Sabon Zer (Rose)