Merken » T-Z » Chypre Bloemige « Groepen

groen
witte bloemen
patchoeli
Odile Teone Reinthal Natural Perfume voor dames en heren Plaatjes

Odile van Teone Reinthal Natural Perfume is een Chypre Bloemige geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Odile werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Teone Reinthal. Het parfum bevat Jasmijn, Hyacint, Iris, Patchouli, Cypriol olie (Nagarmotha) en Narcis.

Jasmijn Hyacint Iris Patchouli Cypriol olie (Nagarmotha) Narcis

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Odile by Teone Reinthal Natural Perfume.

Odile Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Teone Reinthal Natural Perfume Odile fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Teone Reinthal Natural Perfume Odile, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Odile van Teone Reinthal Natural Perfume naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Odile van Teone Reinthal Natural Perfume geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Chypre Bloemige
Clinique Clinique Happy Holiday Giorgio Armani Armani Vivienne Westwood Boudoir Ralph Lauren Pure Turquoise Lancetti Etre Special Edition II Molinard Une Histoire de Chypre MAC Dejarose Le Labo Iris 39 Oleg Cassini Black Tie Basile Basile Avon Emprise Strange Invisible Perfumes L'Invisible