Merken » T-Z » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

Mahila Teone Reinthal Natural Perfume voor dames en heren

balsemachtig
amber
gele bloemen

Mahila van Teone Reinthal Natural Perfume is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Mahila werd uitgebracht in 2016. De Parfumeur achter dit parfum is Teone Reinthal. Topnoten zijn Roze grapefruit, Italiaanse mandarijn en Pomerans; hartnoten zijn Damask Roos, Champaca, Plumeria, Ylang-Ylang en Muskus Ambrette; Basisnoten zijn Haïtiaanse Vetiver, Olibanum (kerkwierook), Sandelhout, Patchouli, Vanille, Benzoine, Labdanum en Agarhout (Oud).

Roze grapefruit Italiaanse mandarijn Pomerans

Damask Roos Champaca Plumeria Ylang-Ylang Muskus Ambrette

Haïtiaanse Vetiver Olibanum (kerkwierook) Sandelhout Patchouli Vanille Benzoine Labdanum Agarhout (Oud)

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Mahila by Teone Reinthal Natural Perfume.

Mahila Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Teone Reinthal Natural Perfume Mahila fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Teone Reinthal Natural Perfume Mahila, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Mahila van Teone Reinthal Natural Perfume naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Mahila van Teone Reinthal Natural Perfume geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Narciso Rodriguez Narciso Rodriguez For Her Monotheme Fine Fragrances Venezia White Tea L`Artisan Parfumeur Bois Farine Tom Ford Purple Patchouli Issey Miyake L`Eau d`Issey Summer Glimmer Keiko Mecheri Peau de Peche Fine Fragrances & Cosmetics Tweed Max Mara Kashmina Touch Avon Spotlight Tom Ford White Musk Collection White Suede M. Micallef Jewel Yves Saint Laurent Parisienne A L`Extreme