Merken » T-Z » Citrus « Groepen

muskachtig
witte bloemen
amber
L'Eau Tauer Perfumes voor dames en heren Plaatjes

L'Eau van Tauer Perfumes is een Citrus geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. L'Eau werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Andy Tauer. Topnoten zijn Bergamot, Citroen en Zoete sinaasappel; hartnoten zijn Citroenbloesem en Iris; Basisnoten zijn Muskus, Ambergris, Hout Noten en Sandelhout.

Perfume rating: 5.00 out of 5 with 1 votes.

Bergamot Citroen Zoete sinaasappel

Citroenbloesem Iris

Muskus Ambergris Hout Noten Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about L'Eau by Tauer Perfumes.

L'Eau Parfumbeoordelingen

delphine67
delphine67

Vandaag kreeg ik de sample binnen die ik besteld had bij Andy en meteen opgedaan. Ben aangenaam verrast want ze is echt heerlijk. Anders dan we van Andy gewent zijn maar toch herkenbaar. In de opening ruik ik het frisse van de citroenbloesem gevolgt door musk en een zacht poederige iris en houtige noot. In de verte ruik ik ook een vleugje sinaasappel. Zo fris citrus als ze in de opening was zo mooi licht poederig gaat ze naar de drydown waar de amber en sandalhout hun intrede doen. Erg mooie geur

May
2017

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Tauer Perfumes L'Eau fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Tauer Perfumes L'Eau, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan L'Eau van Tauer Perfumes naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van L'Eau van Tauer Perfumes geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Citrus
HRH Princess Elizabeth Jelisaveta Comptoir Sud Pacifique Kumquat Alhambra Cattier Eau de Matin Mona di Orio Lux Van Gils Between Sheets Demeter Fragrance Pink Grapefruit Creed Bois de Cedrat Caswell Massey Pomegranate Blue Q Miso Pretty Petal Citrus Splash Roger Vivier Le Neroli Susanne Lang Sula Lovebirds Fresh Joya Shades of Dusk Moro Blood Orange