Merken » R S » Oriëntaalse Houtachtige « Groepen

Golden Musk Sunnamusk voor dames en heren

muskachtig
amber
roos
Golden Musk Sunnamusk voor dames en heren Plaatjes Golden Musk Sunnamusk voor dames en heren Plaatjes

Golden Musk van Sunnamusk is een Oriëntaalse Houtachtige geur voor dames en heren. Topnoot is Citrusvruchten; hartnoten zijn Kasjmier hout, Roos en Ceder; Basisnoten zijn Muskus en Amber.

Citrusvruchten

Kasjmier hout Roos Ceder

Muskus Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Golden Musk by Sunnamusk.

Golden Musk Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Sunnamusk Golden Musk fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Sunnamusk Golden Musk, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Golden Musk van Sunnamusk naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Golden Musk van Sunnamusk geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Houtachtige
Bvlgari Eau Parfumee au The Rouge Al-Rehab Naseem Ralph Lauren Purple Label Avon Derek Jeter Driven Black L`Erbolario Sandalwood Montale Orient Extreme Playboy Press To Play Hollywood Donna Karan Cashmere Mist Luxe Police Police Gold Wings Hermes Eau des Merveilles Pegase CB I Hate Perfume Fire From Heaven Montale Louban