Merken » R S » Oriëntaalse Fougere « Groepen

fruitig
balsemachtig
roos
vanille
Golden Dust Sunnamusk voor dames en heren Plaatjes Golden Dust Sunnamusk voor dames en heren Plaatjes

Golden Dust van Sunnamusk is een Oriëntaalse Fougere geur voor dames en heren. Topnoten zijn Grapefruit, Damask Roos en Egyptische balsem; hartnoten zijn Vanille, Kamperfoelie, Fruitige Noten en Muskus; Basisnoten zijn Harsen, Bloemige Noten, Amber en Muskus.

Grapefruit Damask Roos Egyptische balsem

Vanille Kamperfoelie Fruitige Noten Muskus

Harsen Bloemige Noten Amber Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Golden Dust by Sunnamusk.

Golden Dust Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Sunnamusk Golden Dust fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Sunnamusk Golden Dust, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Golden Dust van Sunnamusk naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Golden Dust van Sunnamusk geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Fougere
Joop! Joop! Homme Lacoste Lacoste Elegance Otto Kern Signature Men Montale Sliver Aoud Alain Delon Ad Alain Delon Plus Molinard Vanille Marine Chiemsee Revolution! Regency Cosmetics Jade East Michael Storer Winter Star Pascal Morabito Or Black Black Phoenix Alchemy Lab Dorian Jeanne Arthes Ice Breaker