Merken » R S » Aromatische Fougere « Groepen

balsemachtig
aarde
rokerig
Blue Eyes Sunnamusk voor heren Plaatjes Blue Eyes Sunnamusk voor heren Plaatjes

Blue Eyes van Sunnamusk is een Aromatische Fougere geur voor heren. Dit is een nieuw parfum. Blue Eyes werd uitgebracht in 2016. Topnoten zijn Roze peper, Vetiver, Pepermunt en Citrusvruchten; hartnoten zijn Jasmijn, Ceder en Grapefruit; Basisnoten zijn Gember, Hout Noten, Olibanum (kerkwierook) en Eikenmos.

Roze peper Vetiver Pepermunt Citrusvruchten

Jasmijn Ceder Grapefruit

Gember Hout Noten Olibanum (kerkwierook) Eikenmos

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Blue Eyes by Sunnamusk.

Blue Eyes Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Sunnamusk Blue Eyes fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Sunnamusk Blue Eyes, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Blue Eyes van Sunnamusk naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Blue Eyes van Sunnamusk geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatische Fougere
Guy Laroche Drakkar Noir Michael Kors Michael for Men Lalique Lalique Pour Homme Le Faune La Collina Toscana La Collina Toscana Maremma’s Tobacco Emanuel Ungaro Ungaro Man Etro Lemon Sorbet Frank Los Angeles Frank No.1 Caesars World Caesars Man Emperor Sprezzatura 730 Amore Sviscerato Kenzo Time for Peace Eden Classic Mandate Toni Gard Toni Gard Man