Merken » R S » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

witte bloemen
zoet
vanille
fruitig
Arabian Desert Sunnamusk voor dames Plaatjes Arabian Desert Sunnamusk voor dames Plaatjes

Arabian Desert van Sunnamusk is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames. Topnoten zijn Kokosnoot en Pruim; hartnoten zijn Jasmijn, Lelietje-van-dalen, Palissander- en rozenhout en Tuberoos (Nachthyacint); Basisnoten zijn Amandel, Vanille, Muskus en Hout Noten.

Kokosnoot Pruim

Jasmijn Lelietje-van-dalen Palissander- en rozenhout Tuberoos (Nachthyacint)

Amandel Vanille Muskus Hout Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Arabian Desert by Sunnamusk.

Arabian Desert Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Sunnamusk Arabian Desert fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Sunnamusk Arabian Desert, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Arabian Desert van Sunnamusk naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Arabian Desert van Sunnamusk geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Lancome Aroma Calm Issey Miyake Le Feu D'Issey Light Abinoam Corazon Yllozure Yllozuria Kenneth Cole Reaction for Her Nicolai Parfumeur Createur Rose Intense s.Oliver s.Oliver Women CnR Create Capricorn Blumarine Bellissima Roberto Verino Gold Mariella Burani Messages Love & Toast Pomme Poivre