Merken » R S » Oriëntaalse « Groepen

Abid Ambre Sunnamusk voor heren

Abid Ambre Sunnamusk voor heren

leer
dierlijk
Abid Ambre Sunnamusk voor heren Plaatjes Abid Ambre Sunnamusk voor heren Plaatjes

Abid Ambre van Sunnamusk is een Oriëntaalse geur voor heren. Dit is een nieuw parfum. Abid Ambre werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Mandarijn en Rode appel; hartnoot is Viooltje; Basisnoot is Leder.

Mandarijn Rode appel

Viooltje

Leder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Abid Ambre by Sunnamusk.

Abid Ambre Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Sunnamusk Abid Ambre fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Sunnamusk Abid Ambre, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Abid Ambre van Sunnamusk naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Abid Ambre van Sunnamusk geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse
Etat Libre d`Orange Noel au Balcon Missoni Missoni Bath and Body Works Sensual Amber Matthew Williamson Warm Sand Ted Lapidus Lapidus Pour Homme Nez a Nez Vanithe Oriflame Nomadic Him Guerlain Tonka Imperiale Omnia Profumi Ambra Ermenegildo Zegna Zegna Forte Black Phoenix Alchemy Lab Witchblade Six Scents Six Scents Series Three 6 Ohne Titel: M