Merken » R S » Bloemig Fruitige « Groepen

Uhura Star Trek voor dames

Uhura Star Trek voor dames

witte bloemen
muskachtig

Uhura van Star Trek is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Uhura werd uitgebracht in 2017. Het parfum bevat Bergamot, Mango, Grapefruit, Neroli (Oranjebloesem), Oranjebloesem, Viooltje, Jasmijn, Ceder, Muskus, Amber en Sandelhout.

Bergamot Mango Grapefruit Neroli (Oranjebloesem) Oranjebloesem Viooltje Jasmijn Ceder Muskus Amber Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Uhura by Star Trek.

Uhura Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Star Trek Uhura fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Star Trek Uhura, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Uhura van Star Trek naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Uhura van Star Trek geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Cafe Parfums Cafe-Cafe Giorgio Armani Emporio Remix for Her Clinique Clinique Happy In Bloom Entre Filles Saison 1 Christian Dior J`Adore L`Absolu Mila Schön Mila Schön Jacques Fath Yin Floris Bouquet de La Reine Mila Schön `60 Eisenberg Rouge & Noir Peter Andre Unconditional Jessica Simpson Juicy Dessert