Merken » R S » Aromatisch Fruitige « Groepen

zoet
warm kruidig
fruitig
patchoeli

Spock van Star Trek is een Aromatisch Fruitige geur voor heren. Dit is een nieuw parfum. Spock werd uitgebracht in 2017. Het parfum bevat Mandarijn, Kardemom, Ananas, Lavendel, Viooltjesblad, Roze peper, Patchouli, Suede en Ceder.

Mandarijn Kardemom Ananas Lavendel Viooltjesblad Roze peper Patchouli Suede Ceder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Spock by Star Trek.

Spock Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Star Trek Spock fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Star Trek Spock, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Spock van Star Trek naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Spock van Star Trek geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatisch Fruitige
Givenchy Insense Ultramarine Etienne Aigner In Leather Man Lobogal Lobogal Pour Lui Mango MNG Your Jeans Masaki Matsushima mat; yellow Humiecki & Graef Multiple Rouge Demeter Fragrance Banana Flambee Avon Electrify Me Tonatto Profumi M'amo Profumi di Pantelleria Aire La Bouquetiere Ambre et Mure Pierre Guillaume Ciel d`Airain