Merken » R S » Oriëntaals Bloemige « Groepen

Kirk Star Trek voor heren

Kirk Star Trek voor heren

warm kruidig

Kirk van Star Trek is een Oriëntaals Bloemige geur voor heren. Dit is een nieuw parfum. Kirk werd uitgebracht in 2017. Het parfum bevat Bergamot, Lavendel, Appel, Grapefruit, Lelietje-van-dalen, Roos, Geranium, Viooltje, Tonkaboon, Kaneel, Leder, Sandelhout en Patchouli.

Bergamot Lavendel Appel Grapefruit Lelietje-van-dalen Roos Geranium Viooltje Tonkaboon Kaneel Leder Sandelhout Patchouli

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Kirk by Star Trek.

Kirk Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Star Trek Kirk fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Star Trek Kirk, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Kirk van Star Trek naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Kirk van Star Trek geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Givenchy Organza Indian Jasmin Nanette Lepore Shanghai Butterfly NafNaf Une Touche de Naf Naf Banana Republic Rosewood Dolce&Gabbana L`eau The One Caron Royal Bain de Caron Sarantis C-Thru Purple Diamond Essentially Me Souk Le Jardin Retrouve Tubéreuse Trianon Rasasi Mezyuna Smell Bent Monaco-Dependant Coleen Rooney Butterflies