Merken » R S » Oriëntaals Bloemige « Groepen

Red Promisia Sonia Kashuk voor dames en heren

vanille
witte bloemen
balsemachtig

Red Promisia van Sonia Kashuk is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames en heren. Red Promisia werd gelanceerd in de jaren 2010. Het parfum bevat Sandelhout, Jasmijn en Vanille.

Sandelhout Jasmijn Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Red Promisia by Sonia Kashuk.

Red Promisia Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Sonia Kashuk Red Promisia fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Sonia Kashuk Red Promisia, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Red Promisia van Sonia Kashuk naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Red Promisia van Sonia Kashuk geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Guerlain Apres l'Ondee Serge Lutens Fleurs de Citronnier Jean Patou Sublime Keiko Mecheri Loukhoum Jeanne Arthes Cobra for Her Version Inedite Crazylibellule and the Poppies L`Olfactive 129 Paul Sebastian Design Remy Latour Lune d`Ete Christian Lacroix C`est La Vie Atkinsons Jais Tesori d`Oriente Marrakech Ibisco E Pepe Rosa Parfums de Coeur Sexiest Fantasies On The Prowl