Merken » R S » Oriëntaalse « Groepen

Jadab Parfum Nektar SoOud voor heren

warm kruidig
whiskey
amber
Jadab Parfum Nektar SoOud voor heren Plaatjes Jadab Parfum Nektar SoOud voor heren Plaatjes

Jadab Parfum Nektar van SoOud is een Oriëntaalse geur voor heren. Jadab Parfum Nektar werd uitgebracht in 2014. De Parfumeur achter dit parfum is Stéphane Humbert Lucas. Het parfum bevat Bloemige Noten, Whiskey, Oriëntaalse noten, Specerijen en Hout Noten.

Bloemige Noten Whiskey Oriëntaalse noten Specerijen Hout Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Jadab Parfum Nektar by SoOud.

Jadab Parfum Nektar Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over SoOud Jadab Parfum Nektar fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over SoOud Jadab Parfum Nektar, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Jadab Parfum Nektar van SoOud naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Jadab Parfum Nektar van SoOud geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse
Juozas Statkevicius Josef Statkus Juozas Statkevicius Mugler Eau de Star Regina Harris Frankincense - Myrrh - Rose Maroc Mary Kay Affection Andy Warhol Marilyn Bleu Ava Luxe Madame X Calypso Christiane Celle Calypso Ambre Bond No 9 Harrods Swarovski Limited Edition Boadicea the Victorious Explorer Rasasi Al Oudh Al Mumaiz Rasasi Sadaf Omnia Profumi Ambra