Merken » R S » Bloemige Fruitige Gourmand « Groepen

B. U. Absolute Me Sarantis voor dames

karamel
zoet
fruitig
B. U. Absolute Me Sarantis voor dames Plaatjes B. U. Absolute Me Sarantis voor dames Plaatjes B. U. Absolute Me Sarantis voor dames Plaatjes B. U. Absolute Me Sarantis voor dames Plaatjes

B. U. Absolute Me van Sarantis is een Bloemige Fruitige Gourmand geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. B. U. Absolute Me werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Mandarijn, Appel en Peer; hartnoten zijn Fresia, Viooltje en Sandelhout; Basisnoten zijn Karamel, Muskus en Ambergris.

Mandarijn Appel Peer

Fresia Viooltje Sandelhout

Karamel Muskus Ambergris

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about B. U. Absolute Me by Sarantis.

B. U. Absolute Me Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Sarantis B. U. Absolute Me fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Sarantis B. U. Absolute Me, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan B. U. Absolute Me van Sarantis naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van B. U. Absolute Me van Sarantis geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige Fruitige Gourmand
Lolita Lempicka Transcendant Sin Victoria`s Secret More PINK Please Tous Touch Atelier Flou Ten Nine Creed Ambre Cannelle Sarantis B.U. Fantasy Victoria`s Secret Coconut Passion Corine de Farme M'zelle Vanille Fruits Rouges Caswell Massey Vanilla Orchid Puma Animagical Woman Angel Schlesser Ambre Frais Femme Pamela Anderson Malibu Day