Merken » R S » Aromatische « Groepen

Relation Pour Homme Rasasi voor heren

balsemachtig
warm kruidig
Relation Pour Homme Rasasi voor heren Plaatjes

Relation Pour Homme van Rasasi is een Aromatische geur voor heren. Topnoten zijn Bergamot en Oranjebloesem; hartnoten zijn Lavendel, Viooltje, Kaneel en Roos; Basisnoten zijn Patchouli, Tonkaboon, Sandelhout, Amber en Muskus.

Bergamot Oranjebloesem

Lavendel Viooltje Kaneel Roos

Patchouli Tonkaboon Sandelhout Amber Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Relation Pour Homme by Rasasi.

Relation Pour Homme Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Rasasi Relation Pour Homme fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Rasasi Relation Pour Homme, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Relation Pour Homme van Rasasi naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Relation Pour Homme van Rasasi geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatische
Givenchy Insense Ultramarine Sport Christian Dior Eau de Dior Coloressence Energizing The Body Shop White Musk For Men Aramis Aramis A Lostmarch Din-Dan Adidas Adidas Sport Fever CB I Hate Perfume Lavender Tea Melvita Wild Lavender Paco Rabanne XS Pour Homme Sensual Summer Melvita Floral Water Witch Hazel Melvita Floral Water Lavender Melvita Floral Water Lemon Balm