Merken » R S » Oriëntaals Kruidige « Groepen

Offshore Rémy Latour voor dames en heren

Offshore Rémy Latour voor dames en heren

warm kruidig
kaneel

Offshore van Rémy Latour is een Oriëntaals Kruidige geur voor dames en heren. Offshore werd uitgebracht in 2001. Topnoten zijn Grapefruit en Limoen; hartnoten zijn Geranium, Jasmijn, Kardemom en Zwarte bes; Basisnoten zijn Kaneel en Sandelhout.

Grapefruit Limoen

Geranium Jasmijn Kardemom Zwarte bes

Kaneel Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Offshore by Rémy Latour.

Offshore Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Rémy Latour Offshore fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Rémy Latour Offshore, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Offshore van Rémy Latour naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Offshore van Rémy Latour geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Kruidige
Hugo Boss Boss Soul Monotheme Fine Fragrances Venezia Te Rosso & Spezie Monotheme Fine Fragrances Venezia Black Coffee Baldessarini Strictly Private Parfum d`Empire Aziyade Esprit VIP Life for Him Yves Rocher Aztek Black Phoenix Alchemy Lab The Curator Hilde Soliani Saaliiisssiimo Dorin Un Air d`Amour Pour Monsieur ID Parfums Madras Mansfield Malafemmena