Merken » R S » Oriëntaalse Houtachtige « Groepen

Manès Rémy Latour voor heren

Manès Rémy Latour voor heren

warm kruidig
groen

Manès van Rémy Latour is een Oriëntaalse Houtachtige geur voor heren. Manès werd uitgebracht in 1990. Het parfum bevat Sandelhout, Hout Noten, Lavendel, Ceder, Groene noten en Aromatische specerijen.

Sandelhout Hout Noten Lavendel Ceder Groene noten Aromatische specerijen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Manès by Rémy Latour.

Manès Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Rémy Latour Manès fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Rémy Latour Manès, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Manès van Rémy Latour naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Manès van Rémy Latour geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Houtachtige
Hugo Boss Boss Intense Gucci Envy for Men Versace Versus Uomo Vivienne Westwood Let It Rock Alfred Dunhill Dunhill Pursuit Krizia Moods by Krizia Uomo L`Artisan Parfumeur Voleur de Roses Honore des Pres Chaman`s Party Zirh Corduroy FUBU Plush Brooks Brothers Black Fleece Smell Bent Reindeer Games