Merken » R S » Houtachtig Aromatische « Groepen

Kyriaz Rémy Latour voor heren

Kyriaz Rémy Latour voor heren

warm kruidig

Kyriaz van Rémy Latour is een Houtachtig Aromatische geur voor heren. Kyriaz werd uitgebracht in 1994. Topnoten zijn Karwijzaad, Grapefruit, Bergamot en Citroen; hartnoten zijn Cyclamen, Den, Anjer, Sandelhout, Patchouli en Jasmijn; Basisnoten zijn Leder, Amber, Eikenmos en Tabak.

Karwijzaad Grapefruit Bergamot Citroen

Cyclamen Den Anjer Sandelhout Patchouli Jasmijn

Leder Amber Eikenmos Tabak

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Kyriaz by Rémy Latour.

Kyriaz Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Rémy Latour Kyriaz fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Rémy Latour Kyriaz, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Kyriaz van Rémy Latour naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Kyriaz van Rémy Latour geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Aromatische
Christian Dior Higher Energy Otto Kern Cycle Etienne Aigner Aigner |man|2 Acqua di Parma Acqua di parma Blue Mediterraneo - Mirto di Panarea Loewe Agua de Loewe Tonino Lamborghini Forza Guerlain Guerlain Homme Intense Profumum Roma Victrix The American Line Army - Patton s.Oliver s.Oliver Spring Spirit Man Sinfonia di Note Bouquet de Bois Rituals No. 14 Cypress & Fresh Tangerine