Merken » N-Q » Aromatisch Aquatische « Groepen

Gym Men Pull and Bear voor heren

aarde
ozonisch
Gym Men Pull and Bear voor heren Plaatjes

Gym Men van Pull and Bear is een Aromatisch Aquatische geur voor heren. Dit is een nieuw parfum. Gym Men werd uitgebracht in 2015. Topnoten zijn Bergamot, Mandarijn en Zeewater; hartnoten zijn Jasmijn, Amber, Meloen en Viooltjesblad; Basisnoten zijn Guaiac hout, Patchouli, Vetiver en mos.

Bergamot Mandarijn Zeewater

Jasmijn Amber Meloen Viooltjesblad

Guaiac hout Patchouli Vetiver mos

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Gym Men by Pull and Bear.

Gym Men Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Pull and Bear Gym Men fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Pull and Bear Gym Men, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Gym Men van Pull and Bear naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Gym Men van Pull and Bear geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatisch Aquatische
Kenzo Kenzo pour Homme Giorgio Armani Acqua di Gio Mexx Mexx Ice Touch Man Bvlgari Aqva Pour Homme Marine Jean-Louis Scherrer Immense Pour Homme Eden Park Eden Park L`Eau de Sport Glacee Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds for Men Summer Edition Truefitt & Hill Clubman Bella Bellissima Perfect Man Alternative Liz Claiborne Curve Wave Tommy Bahama Set Sail Martinique Roccobarocco Piazza di Spagna Uomo