Merken » N-Q » Bloemig Fruitige « Groepen

Infusion de Rossetto Prada voor dames

zoet
fruitig
honing
Infusion de Rossetto Prada voor dames Plaatjes Infusion de Rossetto Prada voor dames Plaatjes

Infusion de Rossetto van Prada is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Infusion de Rossetto werd uitgebracht in 2013. De Parfumeur achter dit parfum is Daniela (Roche) Andrier. Topnoten zijn Framboos en Mandarijn; hartnoten zijn Geranium, Roos en Viooltje; Basisnoten zijn Vanille, Honing en Muskus.

Framboos Mandarijn

Geranium Roos Viooltje

Vanille Honing Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Infusion de Rossetto by Prada.

Infusion de Rossetto Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Prada Infusion de Rossetto fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Prada Infusion de Rossetto, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Infusion de Rossetto van Prada naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Infusion de Rossetto van Prada geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Creed Spring Flower Jennifer Lopez Love at First Glow Missoni Missoni Lancetti Etre Special Edition IV Givenchy Jardin d`Interdit Sweet Swing Replay Replay Your Fragrance! for Her Franck Olivier Blue S. Cute Sweet Amour Apple Luxe Violet Next Just Pink Blue Q Cute As Hell Alta Moda Dreams Escada Taj Sunset