Merken » N-Q » Aromatische Fougere « Groepen

Barbasol Brisk Perio, Inc. voor heren

groen
muskachtig
balsemachtig

Barbasol Brisk van Perio, Inc. is een Aromatische Fougere geur voor heren. Het parfum bevat Munt, Lavendel, Cumarine, Muskus, Labdanum, Groene noten en Ozonische Noten.

Munt Lavendel Cumarine Muskus Labdanum Groene noten Ozonische Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Barbasol Brisk by Perio, Inc..

Barbasol Brisk Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Perio, Inc. Barbasol Brisk fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Perio, Inc. Barbasol Brisk, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Barbasol Brisk van Perio, Inc. naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Barbasol Brisk van Perio, Inc. geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatische Fougere
Givenchy Insense Laura Biagiotti Aqua di Roma Uomo Yves Saint Laurent Live Jazz La Perla GrigioPerla HEDO Halston Unbound for Men Alain Delon Samourai 47 Molinard Lavande Jean Charles Brosseau The Brun Calvin Klein CK IN2U Him Collectables Zara Zara Collection Man Jacques Bogart Bogart Detaille Par 4