Merken » N-Q » Bloemige « Groepen

Jasmine Oscar de la Renta voor dames en heren

Jasmine Oscar de la Renta voor dames en heren

Jasmine van Oscar de la Renta is een Bloemige geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Jasmine werd uitgebracht in 2016.

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Jasmine by Oscar de la Renta.

Jasmine Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Oscar de la Renta Jasmine fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Oscar de la Renta Jasmine, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Jasmine van Oscar de la Renta naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Jasmine van Oscar de la Renta geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Givenchy Very Irresistible Bulgarian Rose Hilde Soliani Ti Amo: Margherita Caron Muguet du Bonheur The Healing Garden Sheer Passion Kenzo Kenzo Amour Florale Ramon Molvizar Goldskin Calypso Christiane Celle Calypso Mimosa L`Occitane en Provence Wild Cherry Tree Eau de Toilette Erreuno Miss Erreuno Henri Bendel Rose & Oud Jo Wood Organics Tula Oscar de la Renta Soft Blossom