Merken » N-Q » Houtachtig Aquatische « Groepen

witte bloemen
karamel
warm kruidig
Levante Nobile 1942 voor dames en heren Plaatjes

Levante van Nobile 1942 is een Houtachtig Aquatische geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Levante werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Zeenoten, Witte bloemen en Jasmijn; hartnoten zijn Patchouli en Ceder; Basisnoten zijn Vanille, Karamel, Muskus, Benzoine en Harsen.

Zeenoten Witte bloemen Jasmijn

Patchouli Ceder

Vanille Karamel Muskus Benzoine Harsen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Levante by Nobile 1942.

Levante Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Nobile 1942 Levante fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Nobile 1942 Levante, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Levante van Nobile 1942 naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Levante van Nobile 1942 geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Aquatische
Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme Trussardi Trussardi Jeans Men Liz Claiborne Curve Crush for Men Sergio Tacchini Experience Sailing Dolce&Gabbana D&G Anthology Le Bateleur 1 Azzaro Chrome Sport DSQUARED² He Wood Ocean Wet Wood CB I Hate Perfume M2 Black March Pascal Morabito Passion Mediterrannee Beach Andrea Maack Craft Avon Jet Femme Holiday Rituals No. 07 White Patchouli & Cedarwood