Merken » N-Q » Oriëntaals Bloemige « Groepen

roos
patchoeli
muskachtig
Essencial Elixir Natura voor dames Plaatjes

Essencial Elixir van Natura is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Essencial Elixir werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Veronica Kato. Topnoten zijn Citrusvruchten, Peer en Fresia; hartnoten zijn Roos, Viooltje en Lelietje-van-dalen; Basisnoten zijn Patchouli en Muskus.

Citrusvruchten Peer Fresia

Roos Viooltje Lelietje-van-dalen

Patchouli Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Essencial Elixir by Natura.

Essencial Elixir Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Natura Essencial Elixir fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Natura Essencial Elixir, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Essencial Elixir van Natura naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Essencial Elixir van Natura geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Dana Tabu Slava Zaitsev Maroussia Christian Dior Dior Addict  "Dior Twist" Torrente L`Or de Torrente Iceberg The Iceberg Fragrance Boucheron Trouble eau Legere Caron Nuit de Noel Fragonard Diamant Van Gils Her Aura by Night Mexx Mexx Black for Her Mazzolari Fleurs d'Oranger Ulric de Varens Varens & Moi L'Amour