Merken » N-Q » Oriëntaals Bloemige « Groepen

witte bloemen
vanille
zoet
fruitig

Christina van Nabeel is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames en heren. Topnoten zijn Mandarijn, aardbei en Lelie; hartnoten zijn Tuberoos (Nachthyacint), Jasmijn, Lelietje-van-dalen, Sering, Roos en Tabak; Basisnoten zijn Muskus, Amber, Patchouli en Vanille.

Mandarijn aardbei Lelie

Tuberoos (Nachthyacint) Jasmijn Lelietje-van-dalen Sering Roos Tabak

Muskus Amber Patchouli Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Christina by Nabeel.

Christina Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Nabeel Christina fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Nabeel Christina, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Christina van Nabeel naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Christina van Nabeel geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Givenchy Organza Al-Rehab Lailat Al Omer Escada Escada Margaretha Ley Yves Saint Laurent Opium Fleur Imperiale Revlon Charlie Red Creed Love in White Naomi Campbell Cat Deluxe With Kisses Nicole Miller Nicole Miller Xerjoff Dhajala DSH Perfumes Essenza dell'Ibisco (Italian Journey No. 6) Lulu Castagnette Les Petites Folies 00:10 Schiaparelli Zut