Merken » M » Bloemig Groene « Groepen

Janine D. Muelhens voor dames

Janine D. Muelhens voor dames

groen
Janine D. Muelhens voor dames Plaatjes Janine D. Muelhens voor dames Plaatjes

Janine D. van Muelhens is een Bloemig Groene geur voor dames. Janine D. werd uitgebracht in 1976. Topnoten zijn Bergamot, Galbanum (Gomhars), Framboos en Hyacint; hartnoten zijn Sering, Jasmijn, Iris, Lelietje-van-dalen, Roos en Anjer; Basisnoten zijn Eikenmos, Muskus, Sandelhout, Vetiver en Amber.

Bergamot Galbanum (Gomhars) Framboos Hyacint

Sering Jasmijn Iris Lelietje-van-dalen Roos Anjer

Eikenmos Muskus Sandelhout Vetiver Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Janine D. by Muelhens.

Janine D. Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Muelhens Janine D. fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Muelhens Janine D., dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Janine D. van Muelhens naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Janine D. van Muelhens geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Groene
Azzaro Orange Tonic Annick Goutal La Violette Stella Cadente Miss Me Valentino Rock`n Rose Pret-A-Porter Orlane Fleurs d`Orlane Bobbi Brown Almost Bare Byredo Green Weil Eau de Weil Yves Rocher Comme Une Evidence Limited Edition Berkeley Square White Tea Smell Bent Little Miss Panda Laura Biagiotti Fiori Bianchi