Merken » M » Houtachtig « Groepen

Vision Morph voor dames en heren

Vision Morph voor dames en heren

amber

Vision van Morph is een Houtachtig geur voor dames en heren. Vision werd uitgebracht in 2016. Topnoten zijn Pomerans en Iris; hartnoten zijn May Chang (Litsea cubeba ) en Vetiver; Basisnoten zijn Cashmeran en Ambergris.

Pomerans Iris

May Chang (Litsea cubeba ) Vetiver

Cashmeran Ambergris

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Vision by Morph.

Vision Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Morph Vision fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Morph Vision, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Vision van Morph naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Vision van Morph geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig
Max Deville Camera On Givenchy Eau de Vetyver Cartier Déclaration Edition Limitée Kenzo L'Eau par Kenzo Love L'Eau pour Homme Molinard Molinard Homme I Xerjoff Modoc Donna Karan Essence Wenge Le Jardin Retrouve Sandalwood Sacré Le Jardin Retrouve Eau de Vetyver Jalaine Vetiver Jacques Bogart Witness Roger Vivier Le Santal