Merken » M » Oriëntaals Kruidige « Groepen

Tabaco Latino Monotheme Fine Fragrances Venezia voor dames en heren

zoet
balsemachtig
amber

Tabaco Latino van Monotheme Fine Fragrances Venezia is een Oriëntaals Kruidige geur voor dames en heren. Tabaco Latino werd uitgebracht in 2003. De Parfumeur achter dit parfum is Symrise. Topnoten zijn Laurier, Scharlei, Rum, Wortel en Artemisia dracunculus; hartnoten zijn Fresia, Lelietje-van-dalen, Kokosnoot en Framboos; Basisnoten zijn Strobloem, Ceder, Sandelhout, Vetiver, Amber, Muskus, Tabak, Sparhars, Vanille, Honing en Peru Balsem.

Laurier Scharlei Rum Wortel Artemisia dracunculus

Fresia Lelietje-van-dalen Kokosnoot Framboos

Strobloem Ceder Sandelhout Vetiver Amber Muskus Tabak Sparhars Vanille Honing Peru Balsem

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Tabaco Latino by Monotheme Fine Fragrances Venezia.

Tabaco Latino Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Monotheme Fine Fragrances Venezia Tabaco Latino fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Monotheme Fine Fragrances Venezia Tabaco Latino, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Tabaco Latino van Monotheme Fine Fragrances Venezia naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Tabaco Latino van Monotheme Fine Fragrances Venezia geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Kruidige
Marc Jacobs Marc Jacobs Autumn Splash Amber Aramis Aramis Classic Reserve L`Artisan Parfumeur Ambre Extreme Al Haramain Perfumes Al Buraq L`Erbolario Meharees Yves Saint Laurent Opium Collector Edition 2008 Essentially Me Amber Ayala Moriel Razala Giorgio Valenti P.U.R.E. Il Profvmo Chocolat Amere Dorin Un Air d`Amour Pour Monsieur Rose en Bos Dark Heart