Merken » M » Bloemige « Groepen

maritiem
amber
vanille
Tres Chere Mizensir voor dames Plaatjes Tres Chere Mizensir voor dames Plaatjes

Tres Chere van Mizensir is een Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Tres Chere werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Alberto Morillas. Topnoot is Oranjebloesem; hartnoten zijn Jasmijn, Amber en Zeenoten; Basisnoten zijn Bourbon Vanille en Australisch Sandelhout.

Oranjebloesem

Jasmijn Amber Zeenoten

Bourbon Vanille Australisch Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Tres Chere by Mizensir.

Tres Chere Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Mizensir Tres Chere fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Mizensir Tres Chere, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Tres Chere van Mizensir naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Tres Chere van Mizensir geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Lancome Miracle Yves Rocher Rose Absolue Marks and Spencer Florentyna Shu Uemura Fleur de Rose Oriflame Petal Quartz Perfumer`s Workshop Tea Rose Jasmin Betty Barclay Beautiful biehl parfumkunstwerke mb01 Jesus Del Pozo On Ella Jean Paul Gaultier Classique X Calvin Klein Eternity Summer 2010 Melvita Floral Water Orange Blossom