Merken » M » Oriëntaalse Houtachtige « Groepen

Tender Oud Mizensir voor dames en heren

warm kruidig
muskachtig
maritiem
Tender Oud Mizensir voor dames en heren Plaatjes Tender Oud Mizensir voor dames en heren Plaatjes

Tender Oud van Mizensir is een Oriëntaalse Houtachtige geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Tender Oud werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Alberto Morillas. Topnoten zijn Grapefruit, Kardemom en Saffraan; hartnoten zijn Cypriol olie (Nagarmotha), Mate (Ilex paraguariensis) en Zeenoten; Basisnoten zijn Muskus en Atlasceder.

Grapefruit Kardemom Saffraan

Cypriol olie (Nagarmotha) Mate (Ilex paraguariensis) Zeenoten

Muskus Atlasceder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Tender Oud by Mizensir.

Tender Oud Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Mizensir Tender Oud fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Mizensir Tender Oud, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Tender Oud van Mizensir naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Tender Oud van Mizensir geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Houtachtige
Cacharel Gloria Laura Biagiotti Venezia Salvador Dali Laguna Homme Serge Lutens Arabie Prada Prada (Amber) Chopard Chopard pour Homme Comptoir Sud Pacifique Sultan Safran By Kilian Cruel Intentions Mojo Be Glamouros Nicolai Parfumeur Createur Maharanih Soivohle Oudh Lacquer Black Phoenix Alchemy Lab Sky City (After)