Merken » M » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

Elixir de Musc Mizensir voor dames en heren

Elixir de Musc Mizensir voor dames en heren

muskachtig
amber
Elixir de Musc Mizensir voor dames en heren Plaatjes Elixir de Musc Mizensir voor dames en heren Plaatjes

Elixir de Musc van Mizensir is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Elixir de Musc werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Alberto Morillas. Het parfum bevat Iris, Amberhout, Muskus, Amber en Heliotroop (Vanillebloem).

Iris Amberhout Muskus Amber Heliotroop (Vanillebloem)

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Elixir de Musc by Mizensir.

Elixir de Musc Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Mizensir Elixir de Musc fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Mizensir Elixir de Musc, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Elixir de Musc van Mizensir naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Elixir de Musc van Mizensir geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Gabriela Sabatini Private Edition Avon True Glow Isabella Rossellini Daring Princesse Marina De Bourbon Asteria Oscar de la Renta Rosamor Jette Joop Jette Heartbeat Guerlain Quand Vient La Pluie Strange Invisible Perfumes Musc Botanique Annika Sorenstam Annika Chloe Love O Boticario Floratta Sapphire Mayssa Mayssa