Merken » M » Aromatische Fougere « Groepen

muskachtig
kruiden
amber
patchoeli

Marcella Wouters van Marcella Wouters is een Aromatische Fougere geur voor dames. Marcella Wouters werd gelanceerd in de jaren 1980. Het parfum bevat Salie, Mandarijn, Lavendel, Ceder, Vetiver, Patchouli, Amber en Muskus.

Salie Mandarijn Lavendel Ceder Vetiver Patchouli Amber Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Marcella Wouters by Marcella Wouters.

Marcella Wouters Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Marcella Wouters Marcella Wouters fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Marcella Wouters Marcella Wouters, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Marcella Wouters van Marcella Wouters naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Marcella Wouters van Marcella Wouters geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatische Fougere
Yves Saint Laurent Kouros Givenchy Insense Jean Paul Gaultier Fleur du Mâle Mexx Mexx Man Maurer & Wirtz Tabac Perry Ellis Portfolio for Men Lancetti Etre Homme Krizia Krizia Uomo Istinto Dana Canoe for Men Gabriela Sabatini Wild Wind for Men Daniel Hechter Daniel Hechter Sport Yves Saint Laurent Rive Gauche Pour Homme Intense