Merken » M » Bloemige « Groepen

roos
amber
zoet
Private Label Button M. Micallef voor dames Plaatjes

Private Label Button van M. Micallef is een Bloemige geur voor dames. Private Label Button werd uitgebracht in 2005. Topnoten zijn Zwarte bes, Pruim, Peer en Citrusvruchten; hartnoten zijn Jasmijn, Roos, Viooltje en Mimosa; Basisnoten zijn Muskus en Amber.

Zwarte bes Pruim Peer Citrusvruchten

Jasmijn Roos Viooltje Mimosa

Muskus Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Private Label Button by M. Micallef.

Private Label Button Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over M. Micallef Private Label Button fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over M. Micallef Private Label Button, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Private Label Button van M. Micallef naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Private Label Button van M. Micallef geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Davidoff Cool Water Ocean Radiance Lalique Commedia Christian Dior J`adore Le Jasmin Bond No 9 Fashion Avenue Neil Morris Rainflower Avon Odyssey The Body Shop Love ETC Franck Olivier White Touch M. Micallef Les 4 Saisons: Printemps Kate Spade Kate Spade Dana Love's Baby Soft Novaya Zarya Kuznetsky Most