Merken » L » Oriëntaalse « Groepen

muskachtig
vanille
patchoeli
Credible Noir Louis Cardin voor heren Plaatjes

Credible Noir van Louis Cardin is een Oriëntaalse geur voor heren. Het parfum bevat Bergamot, Roos, Bloemige Noten, Meloen, Rode bessen (Aalbes), Vanille, Muskus, Leder en Patchouli.

Bergamot Roos Bloemige Noten Meloen Rode bessen (Aalbes) Vanille Muskus Leder Patchouli

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Credible Noir by Louis Cardin.

Credible Noir Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Credible Noir fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Credible Noir, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Credible Noir van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Credible Noir van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse
Rochas Byzantine Frederic Malle Musc Ravageur Givenchy Oblique Rewind Missoni Missoni Comptoir Sud Pacifique Cristal de Musc Ermenegildo Zegna Zegna Intenso Limited Edition Juliette Has A Gun Midnight Oud Calypso Christiane Celle Calypso Ambre Agonist The Infidels Rasasi Shatha Al Oudh Frances Denney Hope Custo Barcelona Pure Custo Barcelona Man