Merken » L » Chypre « Groepen

dierlijk
amber
muskachtig
Lanvin for Men Lanvin voor heren Plaatjes

Lanvin for Men van Lanvin is een Chypre geur voor heren. Lanvin for Men werd uitgebracht in 1979. Topnoten zijn Scharlei, Bergamot, Citroen en Petitgrain olie (stengels en blaadjes); hartnoten zijn Jasmijn, Anjer, Roos en Majoraan; Basisnoten zijn Labdanum, Civet, Vetiver en Leder.

Scharlei Bergamot Citroen Petitgrain olie (stengels en blaadjes)

Jasmijn Anjer Roos Majoraan

Labdanum Civet Vetiver Leder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Lanvin for Men by Lanvin.

Lanvin for Men Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Lanvin Lanvin for Men fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Lanvin Lanvin for Men, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Lanvin for Men van Lanvin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Lanvin for Men van Lanvin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Chypre
Oriflame Amethyst Fatale Revlon Flair Pierre Guillaume PG08 Intrigant Patchouli Ormonde Jayne Ormonde Woman Roja Dove Unspoken Lanvin Monsieur Lanvin Parfums 06130 Lys Parfums Bleu English Blazer Tokyo Milk Parfumarie Curiosite Paper & Cotton Amouage Memoir Woman Mansfield Piazzetta di Portofino  Fragranza Classica Galimard Aigues Vives