Merken » L » Bloemig Aldehyde « Groepen

Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) Lanvin voor dames

Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) Lanvin voor dames

warm kruidig
balsemachtig

Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) van Lanvin is een Bloemig Aldehyde geur voor dames. Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) werd uitgebracht in 1925. Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) is gecreëerd door Marie Zede en Andre Fraysse. Topnoten zijn Aldehyden, Citroen, Bergamot en Geranium; hartnoten zijn Indische geranium, Roos Geranium, Peper en Anjer; Basisnoten zijn Patchouli, Eikenmos, Civet, Tonkaboon, Ambergris, Benzoine en Sandelhout.

Aldehyden Citroen Bergamot Geranium

Indische geranium Roos Geranium Peper Anjer

Patchouli Eikenmos Civet Tonkaboon Ambergris Benzoine Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) by Lanvin.

Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Lanvin Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Lanvin Géranium D'Espagne (Spanish Geranium), dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) van Lanvin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Géranium D'Espagne (Spanish Geranium) van Lanvin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Aldehyde
Paco Rabanne Calandre Comme des Garcons Comme des Garcons Series 6 Synthetic: Dry Clean Maurer & Wirtz Nonchalance Annick Goutal Folavril Revlon Charlie ID Parfums Le Secret de la Rose Les Parfums de Rosine Rose d`Amour Atkinsons Baruffa Weil Chunga Chanel Chanel No 5 Eau de Toilette Guerlain Vega Eden Classic Blase