Merken » L » Bloemig Fruitige « Groepen

Tra i Ciliegi L`Erbolario voor dames

Tra i Ciliegi L`Erbolario voor dames

balsemachtig
fris
Tra i Ciliegi L`Erbolario voor dames Plaatjes Tra i Ciliegi L`Erbolario voor dames Plaatjes Tra i Ciliegi L`Erbolario voor dames Plaatjes Tra i Ciliegi L`Erbolario voor dames Plaatjes

Tra i Ciliegi van L`Erbolario is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Tra i Ciliegi werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Bergamot, Sicilische sinaasappel, Kersenbloesem en Italiaanse mandarijn; hartnoten zijn Arabische Jasmijn (Sambac), Wilde Roos en Sandelhout; Basisnoten zijn Patchouli, Tonkaboon en mos.

Bergamot Sicilische sinaasappel Kersenbloesem Italiaanse mandarijn

Arabische Jasmijn (Sambac) Wilde Roos Sandelhout

Patchouli Tonkaboon mos

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Tra i Ciliegi by L`Erbolario.

Tra i Ciliegi Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over L`Erbolario Tra i Ciliegi fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over L`Erbolario Tra i Ciliegi, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Tra i Ciliegi van L`Erbolario naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Tra i Ciliegi van L`Erbolario geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Givenchy Jardin d'Interdit Jennifer Lopez Live Donna Karan DKNY Be Delicious Picnic in the Park for Women Christian Dior Dior Addict Shine Byblos Blu Light Fever Lancome Tropiques The Body Shop White Musk Blush Mary Kay Bella Belara Accord Parfait Mirabelle & Gardenia DL & Co Timeless: Lily of the Valley Pocket Watch Next Pink Paradise Pupa In Case of Love