Merken » I-K » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

Walk On Air Sunshine Kate Spade voor dames

Walk On Air Sunshine Kate Spade voor dames

witte bloemen
fruitig

Walk On Air Sunshine van Kate Spade is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Walk On Air Sunshine werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Bergamot, Cyclamen, Lychees en Magnoliablaadjes; hartnoten zijn Magnolia, Bulgaarse Roos, Egyptische Jasmijn, Koningin der Nacht (nachtbloeiende Cereus) en Ylang-Ylang; Basisnoten zijn Muskus Ambrette, Iris, Sandelhout, Heliotroop (Vanillebloem) en Amber.

Bergamot Cyclamen Lychees Magnoliablaadjes

Magnolia Bulgaarse Roos Egyptische Jasmijn Koningin der Nacht (nachtbloeiende Cereus) Ylang-Ylang

Muskus Ambrette Iris Sandelhout Heliotroop (Vanillebloem) Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Walk On Air Sunshine by Kate Spade.

Walk On Air Sunshine Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Kate Spade Walk On Air Sunshine fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Kate Spade Walk On Air Sunshine, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Walk On Air Sunshine van Kate Spade naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Walk On Air Sunshine van Kate Spade geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Dolce&Gabbana By Hilde Soliani Ti Amo: Iris Yves Rocher Comme une Evidence Eau de Parfum Paco Rabanne Ultraviolet Liquid Metal for Woman Giorgio Armani Armani Code Summer pour Femme Harvey Prince Temptress Space NK Santalrosa Roberto Capucci Opera III Kristel Saint Martin Parfum D'Or Roccobarocco Fashion Woman Segreti di Lucca Luludi - Fiori Nomadi Oriflame Moon