Merken » I-K » Bloemig Fruitige « Groepen

witte bloemen
zoet
vanille
Kokosnoot

Live Colorfully Sunshine van Kate Spade is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Live Colorfully Sunshine werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Mandarijn (Clementine), Siciliaanse citroen en Lindebloesem; hartnoten zijn Gardenia, Kokosnektar en Tiaré tahiti; Basisnoten zijn Vanille en Muskus.

Mandarijn (Clementine) Siciliaanse citroen Lindebloesem

Gardenia Kokosnektar Tiaré tahiti

Vanille Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Live Colorfully Sunshine by Kate Spade.

Live Colorfully Sunshine Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Kate Spade Live Colorfully Sunshine fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Kate Spade Live Colorfully Sunshine, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Live Colorfully Sunshine van Kate Spade naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Live Colorfully Sunshine van Kate Spade geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Christian Lacroix Bazar pour Femme Summer Fragrance Burberry Burberry Women Emanuel Ungaro Apparition Sun Guess Guess By Marciano Lancetti Etre Femme Donna Karan DKNY Women Summer Victoria`s Secret Sexy Little Things Noir Fiorucci Glittery Esprit VIP Life for Her O Boticario Floratta Emotion Memoire Liquide Vacances Liquide Galimard Lapis Lazuli