Merken » I-K » Bloemig Fruitige « Groepen

roos
amber
zoet
Cassandra Roses Blanches Jeanne Arthes voor dames Plaatjes

Cassandra Roses Blanches van Jeanne Arthes is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Cassandra Roses Blanches werd uitgebracht in 2016. Topnoten zijn Roos, Zwarte bes en Citroen; hartnoten zijn Lelietje-van-dalen, Peer , Lychees en Roos; Basisnoten zijn Sandelhout, Amber en Perzik.

Roos Zwarte bes Citroen

Lelietje-van-dalen Peer Lychees Roos

Sandelhout Amber Perzik

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Cassandra Roses Blanches by Jeanne Arthes.

Cassandra Roses Blanches Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Jeanne Arthes Cassandra Roses Blanches fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Jeanne Arthes Cassandra Roses Blanches, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Cassandra Roses Blanches van Jeanne Arthes naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Cassandra Roses Blanches van Jeanne Arthes geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Puma Puma Create Kimora Lee Simmons Baby Phat Fabulosity Marina Marinof Un Peu, Beaucoup, A La Folie... Mango Mango Adorably Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds Intense Cafe Parfums Cafeina Morgane le Fay Yellow Fiorucci Fiorucci Nez a Nez Bouche Baie Ulric de Varens Varens essentiel Muguet Secret Rasasi Innocence Halle Berry Reveal